Топ вести

Скорост

Smart представи първия си седан, който е близо два пъти по-голям от оригиналния ForTwo

Smart представи първия си седан, който е близо два пъти по-голям от оригиналния ForTwo

Автомобилната марка Smart, която някога се определяше от компактни модели, официално се отказва от сегмента на „малките автомобили“. Smart представи най-големия си модел досега, #6 EHD (Electric Hybrid Drive), седан с големи за марката размери, който показва сериозното намерение накомпанията да се състезава с утвърдените играчи в сектора на електрифицираните

Създателят на Porsche Taycan поема Mercedes-AMG

Създателят на Porsche Taycan поема Mercedes-AMG

Mercedes-AMG се готви за значителна промяна в ръководството, докато преминава през предизвикателния преход към електрификация и корекции в продуктите с двигатели с вътрешно горене. Стефан Векбах, високопоставен мениджър, който преди това ръководеше успешната програма Porsche Taycan, преди да стане главен стратег на VW Group, е назначен за главен изпълнителен

България казва „не“ на европейската забрана за двигатели с вътрешно горене през 2035 г.

България казва „не“ на европейската забрана за двигатели с вътрешно горене през 2035 г.

О ще шест държави призоваха Европейската комисия в писмо да отслаби планираната забрана за 2035 г. за нови регистрации на автомобили с двигатели с вътрешно горене. Става въпрос за държави от Централна и Източна Европа, които искат ЕК да разреши продажбата на хибридни превозни средства или такива, задвижвани от други съществуващи или бъдещи технологии,

Оказва се, че родните "бакшиши" не мамят най-много

Оказва се, че родните "бакшиши" не мамят най-много

Ако пътуването с такси ви е наложително, то не забравяйте да държите очите си широко отворени. Проучване, проведено от застрахователната компания AllClear, разкрива къде по света таксиметровите шофьори са най-склонни да изиграят своите пътници, особено наивните туристи. Анализирайки над 450 публикации и потресаващите 30 000 коментара за измами в популярната

Китайски производител на електрически автомобили губи по 4,5 милиона евро на ден!

Китайски производител на електрически автомобили губи по 4,5 милиона евро на ден!

Дебют за второто поколение Mercedes GLB

Дебют за второто поколение Mercedes GLB

Mercedes-Benz поетапно обновява своята компактна гама с представянето на изцяло новия GLB с EQ Technology, електрическият наследник на EQB. Водейки с електрическата версия, Щутгарт драстично е увеличил размера на кросоувъра и го е обогатил с максимален цифров лукс, като същевременно разумно е запазил обичаната квадратна силуетна форма на предишното

Електрическата офанзива на Hyundai започва да се проваля

Електрическата офанзива на Hyundai започва да се проваля

След грандиозни фанфари и декларации, че спортното подразделение N Performance ще се превърне в „пионер на високопроизводителните електрически превозни средства“, днес сме свидетели на тревожен обрат в стратегията на Hyundai. Информация, изтекла от вътрешни източници пред Autocar, разкрива, че корейският производител спешно работи по възкресяването

Денис спечели хаотичния откриващ старт в Сао Пауло

Денис спечели хаотичния откриващ старт в Сао Пауло

Джейк Денис, снимка: Формула Е Джейк Денис спечели хаотичния откриващ старт в Сао Пауло. Пилотът на Андрети се справи най-добре в изпълнения с екшън кръг по улиците на бразилския мегаполис. Така Денис записа първа победа от сезон 10 насам. До него на подиума се качиха Оливър Роуланд (Нисан) и Ник Касиди (Ситроен Рейсинг). DENNIS WINS IN SÃO PAULO 🇧🇷

Защо при съветските автомобили Запорожец багажникът е отпред, а двигателят – отзад

Защо при съветските автомобили Запорожец багажникът е отпред, а двигателят – отзад

Без никакво преувеличение, Запорожците от мнозина се считат за легенда на съветската автомобилна индустрия. Тези компактни, шумни и изненадващо издръжливи автомобили се произвеждат в завода ЗАЗ от края на 50-те до началото на 90-те години на миналия век. За много съветски граждани те са били първите автомобили в живота им. За разлика от съвременните

VW заложи на грешния кон

VW заложи на грешния кон

Когато Volkswagen представи своята модулна платформа за електромобили MEB (Modularer E-Antriebs-Baukasten), тя беше обявена за ключа към масовата електрификация. Идеята беше гениална: една унифицирана основа, която да обслужва десетки модели от всичките марки на Групата, постигайки икономии от мащаба, които да смажат конкуренцията. Години по-късно

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах