Jaguar се отказа от ягуара: брандът промени логото си, заради ерата на електромобилите
Новинарското издание CNN съобщи, че британският автомобилен бранд Jaguar (част от компанията Jaguar Land Rover, която е собственост на индийския гигант Tata Motors от 2008 г.) е извършила доста мащабно ребрандиране, променяйки логото и не само. Тези промени, които предизвикаха смесени чувства сред феновете на производителя, се свързват с прехода на
Jaguar обяви нова ера в историята на марката
Jaguar преоткрива себе си като марка. Британците оповестяват този факт с ново лого и нов шрифт – още преди да бъде показан първият автомобил. Определенията „безстрашен“, „смел“ и „неочакван“ вече могат да се видят в началните надписи на прессъобщението на Jaguar. Сякаш британците са искали директно да подготвят чувствителността на аудиторията си за
Jaguar иска да се превърне в Louis Vuitton на авто индустрията, смени лого и стил
Jaguar разкри новото си лого
Jaguar започва смело ребрандиране, което е сигнал за нова ера на лукс и иновации. Емблематичният британски автомобилен производител представи обновено лого и нов дизайнерски език, който ще определя бъдещите му електрически автомобили. Новото лого включва модерна интерпретация на класическата емблема на Jaguar „Leaper“, заедно с нов шрифт и отличителен
Изтекла снимка разкрива седана, който трябваше да промени историята на Jaguar
Решението на Jaguar да се откаже от проекта за електрически XJ през 2021 г. се оказа ключов момент за марката. Изтеклото изображение на почти готовия за производство автомобил разкрива доста познат дизайн, който вероятно щеше да се бори да се конкурира на пазара на луксозни електрически седани. Изтеклото изображение показва дизайн, на който липсват