Туристическият бранш ще научи ли думичката „благодаря“
Туристическият бранш ще научи ли думичката „благодаря“

Туристическият бранш ще научи ли думичката „благодаря“

Любомир Аламанов Коментарът е от профила на автора във „Фейсбук“. Всеки ден представители на туристическия бранш ни атакуват от медиите как било „патриотичен дълг“ на всеки българин да почива тази година в България, за да подпомогне бранша. С подобни призиви министърът на туризма и други политически фигури също ни облъчват непрекъснато. Очевидно нито

Туристическият бранш ще научи ли думичката "благодаря"?

Туристическият бранш ще научи ли думичката "благодаря"?

/КРОСС/ Всеки ден представители на туристическия бранш ни атакуват от медиите как било "патриотичен дълг" на всеки българин да почива тази година в България, за да подпомогне бранша. С подобни призиви министърът на туризма и други политически фигури също ни облъчват непрекъснато. Очевидно нито представителите на туристическия бранш, нито съответните

Туристическият бранш ще научи ли думичката "благодаря"

Туристическият бранш ще научи ли думичката "благодаря"

Коментарът е от профила на автора във "Фейсбук". Всеки ден представители на туристическия бранш ни атакуват от медиите как било "патриотичен дълг" на всеки българин да почива тази година в България, за да подпомогне бранша. С подобни призиви министърът на туризма и други политически фигури също ни облъчват непрекъснато. Очевидно нито представителите

21 въпроса към туристическия бранш

21 въпроса към туристическия бранш

Всеки ден представители на туристическия бранш ни атакуват от медиите как било „патриотичен дълг“ на всеки българин да почива тази година в България, за да подпомогне бранша. С подобни призиви министърът на туризма и други политически фигури също ни облъчват непрекъснато. Очевидно нито представителите на туристическия бранш, нито съответните политически

21 въпроса към туристическия бранш или маслинка през крив макарон

21 въпроса към туристическия бранш или маслинка през крив макарон

В последните седмици темата за туризма е най-актуалната и то не само защото замирисва на лято и море, а и защото от къде ли не призовават да подкрепим родния бизнес и да изберем Българското черноморие. ПР специалистът Любомил Аламанов обаче задава 21 въпроса и очаква отговор. Всеки ден представители на туристическия бранш ни атакуват от медиите как

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах