Парадоксът на Черния петък
Парадоксът на Черния петък

Парадоксът на Черния петък

Черният петък - традиционната следпразничната шопинг треска след Деня на благодарността, която традиционно привлича тълпи от ловци на изгодни оферти, се сблъсква с парадокс тази година: очаквания за рекордно много хора по магазините, но готовността им да харчат рязко е намаляла, съобщава Ройтерс. Черният петък, традиционно белязан с опашки от ранни

Рекордните 11,8 млрд. д. са похарчили онлайн потребителите в САЩ за Черния петък, отчита „Адоби аналитикс“

Рекордните 11,8 млрд. д. са похарчили онлайн потребителите в САЩ за Черния петък, отчита „Адоби аналитикс“

/КРОСС/ Американските потребители са похарчили рекордните 11,8 млрд. д. онлайн на Черния петък, което е повишение с 9,1 на сто на годишна основа. Това сочат окончателни данни на „Адоби аналитикс" (Adobe Analytics), цитирани от Ройтерс. Очаква се в днешния съботен ден да бъдат направени покупки за 5,5 млрд. д., а в неделя - за 5,9 млрд. д., или нагоре

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах