Как се прави кампания за раждаемостта без фриволни шегички
Как се прави кампания за раждаемостта без фриволни шегички

Как се прави кампания за раждаемостта без фриволни шегички

Пиар експертът Любомир Аламанов публикува коментар за кампанията "Направи го сега" на Движението за национална кауза (ДНК). Кампанията има за цел да насърчи повишаването на раждаемостта, но предизвика сериозни критики заради посланията си - че бащинството прави мъжете по-привлекателни, снимките с деца събират повече лайкове и т.н. Според Аламанов "фриволните

Внуче вместо тиган? Сгрешена ли е кампанията срещу демографския срив

Внуче вместо тиган? Сгрешена ли е кампанията срещу демографския срив

Кампанията "Направи го сега" на Движението за национална кауза (ДНК), която иска да насърчи повишаването на раждаемостта у нас, разбуни духовете. Причината е, че сдружението е поставило постери на публични места с меко казано странни послания: "Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган" , "Селфитата с деца събират повече лайкове", 

Ако трябваше да правя кампания за насърчаване на раждаемостта...

Ако трябваше да правя кампания за насърчаване на раждаемостта...

В теорията на комуникациите има основен постулат. Кампаниите се изграждат отвътре навън. От съдържанието към опаковката. Ако няма съдържание, каквато и опаковка да се сложи, кампанията ще бъде повърхностна и няма да има ефект. Ако трябваше да правя кампания за насърчаване на раждаемостта, щях да тръгна от основното: Трябва да има добри условия, а хората

Ако трябваше да правя кампания за насърчване на раждаемостта...

Ако трябваше да правя кампания за насърчване на раждаемостта...

В теорията на комуникациите има основен постулат. Кампаниите се изграждат отвътре навън. От съдържанието към опаковката. Ако няма съдържание, каквато и опаковка да се сложи, кампанията ще бъде повърхностна и няма да има ефект. Ако трябваше да правя кампания за насърчаване на раждаемостта, щях да тръгна от основното: Трябва да има добри условия, а хората

Ако трябваше да правя кампания за насърчаване на раждаемостта

Ако трябваше да правя кампания за насърчаване на раждаемостта

Любомир Аламанов е комуникационен експерт, работи в SiteMedia Consultancy. Текстът е от профила му във "Фейсбук". Коментарът му е предизвикан от нелепата кампания "Направи го сега" на Движението за национална кауза (ДНК), която иска да насърчи повишаването на раждаемостта у нас, с меко казано странни послания : че майка ти предпочита внуче вместо нов

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах