Зрелищно ВИДЕО от кацането на Марс и 360-градусов изглед от повърхността

След като изпрати първите снимки от повърхността на Марс, сега марсоходът "Пърсъвиарънс" (Perseverance) допълни впечетляващите кадри с невероятно видео от кацането си в кратера Джезеро на 18 февруари 2021 г. Реалните кадри, в разпространеното от НАСА видео, са заснети от няколко камери, част от последния етап от пътуването на марсохода, наречен "навлизане,

Зрелишно ВИДЕО от кацането на Марс и 360-градосов изглед от повърхността

НАСА показа кацането на Марс

Aмериканската космическа агенция (NASA) разпространи видео. То показва последните минути и секунди от спускането и кацането на новия ѝ изследователски апарат на Марс – Perseverance Той има 23 камери и няколко микрофона Perseverance, чрез които разпространи кадри как при свръхзвукова скорост се отваря парашутът в рядката атмосфера и как марсоходът внимателно

NASA разпространи запис със звука на вятъра на Марс

От космическата агенция NASA разпространиха видео от кацането на роувъра Пърсивиърънс на Марс, а също и звук на вятъра на Червената планета Марсоходът на NASA се приземи на 18 февруари след пътуване, продължило 7 месеца и 470 милиона километра. Как звучи вятърът на Марс може да чуете тук .

НАСА показа кацането на Марс

Aмериканската космическа агенция (NASA) разпространи видео от последните минути и секунди от спускането и кацането на новия ѝ изследователски апарат на Марс – Perseverance Той има 23 камери и няколко микрофона Perseverance, чрез които разпространи кадри как при свръхзвукова скорост се отваря парашутът в рядката атмосфера и как марсоходът внимателно

НАСА пусна звуци от Марс

Американската национална администрация по аеронавтика и космос ( НАСА ) публикува аудио запис в Twitter, след като марсоходът Perseverance кацна на Марс. „Сега, когато видяхте Марс, слушайте го. Вземете слушалките си и слушайте първите звуци, записани от един от моите микрофони “, се казва от името на марсохода Perseverance. На записа се чува пукане

НАСА показа видеото от кацането на роувъра Perseverance и публикува звуците на марсианския вятър

НАСА публикува видеото от кацането на марсианския роувър Perseverance , записано от камерите на модула „Небесния кран“. Клипът показва забавянето скоростта на „Небесния кран“ и неговата работа в марсианската атмосфера. На 22-ри февруари НАСА публикува първото в историята на космонавтиката пълноценно видео, най-подробно показващо кацането на марсохода

NASA показа видео от кацането на новия марсоход

Американската космическа агенция (NASA) разпространи видео от последните минути и секунди от спускането и кацането на новия ѝ изследователски апарат на Марс. Оборудваният с 23 камери и няколко микрофона Perseverance засне как при свръхзвукова скорост се отваря парашутът в рядката атмосфера и как марсоходът внимателно е спуснат на дъното на кратер,

НАСА разпространи запис със звука на марсианския вятър

/КРОСС/ От НАСА разпространиха видео от кацането на роувъра Пърсивиърънс на Марс. Записът трае по-малко от три минути и е направен с три камери на апарата. Видеото е озаглавено "Как да кацнем на Марс". Кадрите са без звук. Микрофоните на марсохода са проработили по-късно. От космическата агенция разпространиха запис със звука на вятъра на Червената

Как изглежда и звучи Марс?

НАСА пусна кадри и звуци от Червената планета Американската космическа агенция (NASA) публикува видео от кацането на новия марсоход  Perseverance. Видеото разкрива кадри от няколко камери, разположени на различни места по роувъра. "Видеото ще е най-близкото до кацане на Марс, което ще преживеете, без да ви се налага да обличате скафандър", посочват