СПОРЕД УЧЕНИ: Медитацията забавя стареенето на мозъка

Снимка: iStock В проучването помагал и изкуствен интелект Учени от Университета Уисконсин-Медисън и Харварското медицинско училище са открили доказателства, че всекидневната медитация забавя стареенето на мозъка, пише „Медикъл Експрес“. Учените подмладиха човешки клетки В изследването им участвал 41-годишен будистки монах от Тибет, който медитирал

Редовната медитация прави чудеса

Учени от университета на Уисконсин в Медисън и на Медицинския факултет в Харвард установиха, че всекидневната медитация може да забави стареенето на мозъка , съобщи Медикъл Експрес, цитиран от БТА. Те са изследвали будистки монах на 41 години , който медитира всеки ден. Резултатите от проучванията им бяха публикувани в списание "Нюрокейс". Учените

Редовната медитация прави чудеса

/КРОСС/ Учени от университета на Уисконсин в Медисън и на Медицинския факултет в Харвард установиха, че всекидневната медитация може да забави стареенето на мозъка, съобщи Медикъл Експрес. Те са изследвали будистки монах на 41 години, който медитира всеки ден. Резултатите от проучванията им бяха публикувани в сп."Нюрокейс". Учените са сканирали мозъка

Редовната медитация забавя стареенето на мозъка

Учени от университета на Уисконсин в Медисън и на Медицинския факултет в Харвард установиха, че всекидневната медитация може да забави стареенето на мозъка, съобщи Медикъл Експрес. Те са изследвали будистки монах на 41 години, който медитира всеки ден. Резултатите от проучванията им бяха публикувани в сп."Нюрокейс". Медитацията и йогата намаляват вероятността

Редовната медитация прави чудеса

Учени от университета на Уисконсин в Медисън и на Медицинския факултет в Харвард установиха, че всекидневната медитация може да забави стареенето на мозъка , съобщи Медикъл Експрес. Камила Кабейо съветва как да опазим психиката си в разгара на пандемията ThinkStock/Getty Images Те са изследвали будистки монах на 41 години , който медитира всеки ден

Редовната медитация забавя стареенето на мозъка

Учени от университета на Уисконсин в Медисън и на Медицинския факултет в Харвард установиха, че всекидневната медитация може да забави стареенето на мозъка, съобщи Медикъл Експрес, предава БТА. Те са изследвали будистки монах на 41 години, който медитира всеки ден. Резултатите от проучванията им бяха публикувани в сп."Нюрокейс". Учените са сканирали

Редовната медитация забавя стареенето на мозъка

Медитацията забавя стареенето на мозъка

Учени от Университета Уисконсин-Медисън и Харварското медицинско училище са открили доказателства, че всекидневната медитация забавя стареенето на мозъка, пише „Медикъл Експрес“. В изследването им участвал 41-годишен будистки монах от Тибет, който медитирал всеки ден в продължение на почти целия си живот. Изследователите сканирали с ядрено-магнитен