Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“
Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу – „Като две капки вода“. Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването. Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки
Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“
Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу – „Като две капки вода“. Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването. Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки
Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“
/КРОСС/ Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу - „Като две капки вода". Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването. Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025