От TikTok към RedNote. Как американските потребители се сблъскват с ''китайската цензура''
Китайската платформа Xiaohongshu, позната още като RedNote, активно търси англоезични модератори на съдържание, за да се справи с нова вълна от американски потребители, пише CNN. Това се случва в контекста на рязък скок в регистрациите от американски потребители, които търсят нови платформи преди TikTok да бъде забранен в САЩ в неделя. Вълната от чуждестранни
Американските интернет потребители могат да видят съвременен Китай през RedNote
Източник: Bulgarian.cri.cn /Поглед.инфо/ През последните дни китайското приложение RedNote (или на китайски „Сяохуншу“) набра огромна популярност в САЩ. То дори вече няколко дни е на първо място в класацията на Apple App Store за Северна Америка. За периода 8 до 14 януари RedNote е било изтеглено над 20 пъти повече в сравнение с предишните 7 дни, или
Потребителите се преехвърлят на RedNote, страхувайки се от забрана на TikTok в САЩ
Потребителите на TikTok в САЩ, напускайки платформата в очакване на възможното ѝ закриване, се стичат на тълпи към конкурентното китайско приложение RedNote, известно още като Xiaohongshu. Анализатори, чиито мнения са цитирани от вестник South China Morning Post (SCMP), активно спорят колко дълго може да продължи американската мода за друга китайска
Потребителите се рлехвърлят на RedNote, страхувайки се от забрана на TikTok в САЩ
Потребителите на TikTok в САЩ, напускайки платформата в очакване на възможното ѝ закриване, се стичат на тълпи към конкурентното китайско приложение RedNote, известно още като Xiaohongshu. Анализатори, чиито мнения са цитирани от вестник South China Morning Post (SCMP), активно спорят колко дълго може да продължи американската мода за друга китайска