„100 малки победи“: Тонизиране на горната част на тялото
„100 малки победи“: Тонизиране на горната част на тялото

„100 малки победи“: Тонизиране на горната част на тялото

“Мислете къде искате да сте, не къде сте били или къде сте в момента”, неизвестен автор Днес ще тонизираме мускулите в горната част на тялото . С видеото на Памела Рийф ще изпълним 20 различни упражнения, всяко по 30 секунди и само след 10 минути ще се радвате на вашата поредна малка победа Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект върху мозъчната

„100 малки победи“: Табата

„100 малки победи“: Табата

“Работете, докато мозъкът ви започне да забравя за умората, а тялото ви започне да си спомня за силата ви.” - Неизвестен автор Днес е време да тонизираме цялото тяло с кратка и интензивна тренировка по метода Табата. Ще редуваме 20 секунди работа с 10 секунди почивка, ще изпълним осем различни упражнения в първата част, след което ще я повторим. Следвайте

„100 малки победи“: Да релаксираме

„100 малки победи“: Да релаксираме

“Трудностите не бива да ви спират. Ако се озовете пред стена, не се обръщайте и не се отказвайте. Намерете начин да я прескочите, да минете през нея или да я заобиколите” - Майкъл Джордан Днес е време да обърнем внимание на изключително важните техники за антистрес, релакс и детоксикация . С видеото на Сара Бет ще преминем през кратка 10-минутна сесия

3 грешки в поставянето на фитнес цели, които ви пречат

3 грешки в поставянето на фитнес цели, които ви пречат

Когато решим да направим най-после нещо ново с тялото си и да го накараме да изглежда перфектно, си поставяме фитнес цели. Избираме хранителен режим, който да следваме, и започваме с борбата. Често именно с поставянето на целите ние правим първите си грешки. Погрешните фитнес цели могат не само да ни попречат на успеха, но и да ни навредят. Грешка

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах