Учените подмладиха човешки клетки

Снимка: iStock За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки Група учени от университета в Станфорд успяха за първи път в историята за подмладят човешки клетки, съобщава списание „Nature“. Кои са най-опасните храни за сърцето За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки. С помощта на

Учените подмладиха човешки клетки

Група учени от университета в Станфорд успяха за първи път в историята за подмладят човешки клетки, съобщава списание „Nature“, цитирано от БТА. За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки. С помощта на специална РНК те са принудили клетката да произведе т.нар. фактори Яманаки – специални белтъчини, които играят важна

Учените подмладиха човешки клетки

Група учени от университета в Станфорд успяха за първи път в историята за подмладят човешки клетки , съобщава списание „Nature“, цитирано от БГНЕС. За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки. С помощта на специална РНК те са принудили клетката да произведе т.нар. фактори Яманаки – специални белтъчини, които играят

Учените подмладиха човешки клетки

Група учени от университета в Станфорд успяха за първи път в историята за подмладят човешки клетки , съобщава списание „Nature“. За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки. С помощта на специална РНК те са принудили клетката да произведе т.нар. фактори Яманаки – специални белтъчини, които играят важна роля при формирането

Учени подмладиха човешки клетки

За целта са използвали механизма, прилаган при създаването на стволови клетки . С помощта на специална РНК те са принудили клетката да произведе т.нар. фактори Яманаки – специални белтъчини, които играят важна роля при формирането на ембрионалните клетки. За първи път върнаха зрение с помощта на стволови клетки Биолози от Япония за първи път успешно