Fibank надгражда своите дигитални възможности
/КРОСС/Първа инвестиционна банка (Fibank) продължава да се утвърждава като лидер в иновациите и дигитализацията на финансовите услуги. В рамките на стратегията за цифрово преобразуване, банката успешно внедри новаторски платформи, които значително подобряват клиентското преживяване и вътрешните оперативни процеси. Платформата „Customer 360" - новото
Дигиталното банкиране на Fibank надгражда своите възможности
/КРОСС/Първа инвестиционна банка (Fibank) продължава да се утвърждава като лидер в иновациите и дигитализацията на финансовите услуги. В рамките на стратегията за цифрово преобразуване, банката успешно внедри новаторски платформи, които значително подобряват клиентското преживяване и вътрешните оперативни процеси. Платформата „Customer 360" - новото
Дигиталното банкиране на Fibank надгражда своите възможности
/КРОСС/Първа инвестиционна банка (Fibank) продължава да се утвърждава като лидер в иновациите и дигитализацията на финансовите услуги. В рамките на стратегията за цифрово преобразуване, банката успешно внедри новаторски платформи, които значително подобряват клиентското преживяване и вътрешните оперативни процеси. Платформата „Customer 360" - новото